Com ens informa el Departament @salut_cat els Centre d'Atenció Primària dels municipis segueixen en situació d’excepcionalitat i adoptant mesures segons la disponibilitat de professionals i per garantir les condicions de seguretat en la prestació de l’assistència sanitària.
L’objectiu de les mesures és promocionar la proactivitat amb el contacte telemàtic i fer l’atenció presencial pels casos que ho requereixin segons criteri clínic i emergències.
Per això, segueixen adaptant els horaris d'assistència. Pel que fa al nostre municipi tenim el següent horari:
S’està procurant potenciar la no-presencialitat, recomanant l’ús de La Meva Salut i l’eConsulta de manera específica, i l’APP Stopcovid19 per al maneig i seguiment dels símptomes de la malaltia.
En cas que els professionals sanitaris recomanin als pacients i usuaris una atenció presencial, cal seguir les següents recomanacions i mesures de seguretat especials:
Us recordem quins són els telèfons als quals podeu trucar en els següents casos:
Cal destacar la comprensió i la bona resposta rebuda per part de la ciutadania, que s’ha mostrat comprensiva amb aquestes mesures i altres com ara la desprogramació de visites.
RECORDA! Cal seguir els consells i les mesures de prevenció i només sortir de casa si és imprescindible. #JoEmQuedoACasa
Gràcies per la vostra col·laboració.