Amb motiu de la implementació de la Tramitació electrònica d'expedients que l'Ajuntament està portant a terme per acompliment de la legislació vigent us informem que les peticions d'usos d'Espais Municipals per part de les Entitats s'hauran de portar a terme per mitjà del servei d'Instàncies Electròniques a través de la SEU-e de l'Ajuntament.
Protocols per a la reserva d'espais municipals:
El vincle directe per accedir a l'instància electrònica és:
Accedeix a la instància reserva d'espais municipals
Les reserves d'espais perquè puguin ser tramitades de forma adient hauran de fer-se amb un termini de 7 dies hàbils (laborables).
L'ús dels espais està subjecte al pagament de les tarifes vigents, així com el compromís a fer un ús adequat de l’espai, assumint la normativa establerta d’ús i funcionament dels espais municipals de Gelida. Segons l'ORDENANÇA FISCAL, l'ocupació d'espais municipals està gravat per unes taxes de les quals les Entitats i Grups de Persones que siguin en el Registre d'Entitats gaudiran d'una bonificació del 100% de la taxa.