Gelida estrena una nova imatge de marca turística
Dijous, 28 de gener de 2010
“Gelida. Has de pujar-hi” és el lema que acompanya la nova imatge de marca turística que l’Ajuntament de Gelida va presentar públicament el passat dijous 28 de gener a la sala de plens. L’autor de la imatge ha estat l’estudi gràfic gelidenc “Tres interactiva”, que ha guanyat el concurs que des del consistori gelidenc es va convocar per trobar un logotip destinat a representar la imatge de promoció i identificació turística del poble de Gelida i un missatge que acompanyés a la mateixa.
El creuament de les vies del funicular de Gelida ha estat la inspiració de la nova marca turística de Gelida, que també suggereix altres elements com la muntanya, el riu o les fonts de Gelida. Per reforçar totes aquestes lectures, els dissenyadors de la marca han creat una gamma cromàtica diferent per a cada temàtica.
L’alcalde de Gelida, Lluís Valls, va ser l’encarregat de fer la presentació de l’acte i va destacar que aquest és el primer pas del Pla de Desenvolupament del Municipi que ha de promoure Gelida tan a nivell turístic com comercial. Valls també recordava que aquesta marca s’ha de vincular a tots els elements gràfics i visuals que estiguin relacionats amb la promoció turística i econòmica de Gelida.
Durant l’acte també va avançar que durant aquest 2010 es podria posar en marxa una oficina de turisme a Gelida i s’editarien noves guies turístiques com la del senderisme o del modernisme. A més, properament s’instal·laran noves senyalitzacions als carrers per marcar els espais d’interès turístic i comercial i s’organitzarà una fira durant el mes de novembre per potenciar el turisme, el comerç i el teixit associatiu de Gelida. L’Ajuntament de Gelida ha treballat conjuntament amb l’Associació de Botiguers i Comerciants de Gelida (ACBG) i l’Associació d’Amics del Castell de Gelida (AACG) per tirar endavant alguns d’aquests projectes.
CONCURS “MARCA GELIDA”
La regidoria de promoció econòmica de l’Ajuntament de Gelida va convocar aquest concurs per trobar una imatge de marca conjunta, que identifiqués a Gelida com a destinació turística i per associar els principals punts d’interès del municipi. El treball guanyador havia de fer referència a qualsevol fet, característica, tret identificador, tradició, ja sigui social, econòmic o cultural, de la seva història.
El concurs estava dotat amb un premi de 3.000 euros i el jurat encarregat de triar entre els 43 treballs presentats van ser Rosa Reig (presidenta de l’ACBG), Gemma Alonso (tècnica de l’AACG), Maite Claramunt (tècnica de promoció econòmica de l’Ajuntament de Gelida), Marc Andrés (dissenyador gràfic) i Lluís Valls (alcalde de Gelida).
La resolució del concurs es va dur a terme el passat 1 de desembre, i el dia 28 de gener es va realitzar la presentació pública del treball guanyador davant d’una sala de plens plena de gom a gom. Tots els assistents a l’acte van rebre d’obsequi una petita llibreta amb la nova imatge de marca de Gelida.
També podeu veure el vídeo de la presentació:
Darrera actualització: 26.02.2015 | 00:00
El creuament de les vies del funicular de Gelida ha estat la inspiració de la nova marca turística de Gelida, que també suggereix altres elements com la muntanya, el riu o les fonts de Gelida. Per reforçar totes aquestes lectures, els dissenyadors de la marca han creat una gamma cromàtica diferent per a cada temàtica.
L’alcalde de Gelida, Lluís Valls, va ser l’encarregat de fer la presentació de l’acte i va destacar que aquest és el primer pas del Pla de Desenvolupament del Municipi que ha de promoure Gelida tan a nivell turístic com comercial. Valls també recordava que aquesta marca s’ha de vincular a tots els elements gràfics i visuals que estiguin relacionats amb la promoció turística i econòmica de Gelida.
Durant l’acte també va avançar que durant aquest 2010 es podria posar en marxa una oficina de turisme a Gelida i s’editarien noves guies turístiques com la del senderisme o del modernisme. A més, properament s’instal·laran noves senyalitzacions als carrers per marcar els espais d’interès turístic i comercial i s’organitzarà una fira durant el mes de novembre per potenciar el turisme, el comerç i el teixit associatiu de Gelida. L’Ajuntament de Gelida ha treballat conjuntament amb l’Associació de Botiguers i Comerciants de Gelida (ACBG) i l’Associació d’Amics del Castell de Gelida (AACG) per tirar endavant alguns d’aquests projectes.
CONCURS “MARCA GELIDA”
La regidoria de promoció econòmica de l’Ajuntament de Gelida va convocar aquest concurs per trobar una imatge de marca conjunta, que identifiqués a Gelida com a destinació turística i per associar els principals punts d’interès del municipi. El treball guanyador havia de fer referència a qualsevol fet, característica, tret identificador, tradició, ja sigui social, econòmic o cultural, de la seva història.
El concurs estava dotat amb un premi de 3.000 euros i el jurat encarregat de triar entre els 43 treballs presentats van ser Rosa Reig (presidenta de l’ACBG), Gemma Alonso (tècnica de l’AACG), Maite Claramunt (tècnica de promoció econòmica de l’Ajuntament de Gelida), Marc Andrés (dissenyador gràfic) i Lluís Valls (alcalde de Gelida).
La resolució del concurs es va dur a terme el passat 1 de desembre, i el dia 28 de gener es va realitzar la presentació pública del treball guanyador davant d’una sala de plens plena de gom a gom. Tots els assistents a l’acte van rebre d’obsequi una petita llibreta amb la nova imatge de marca de Gelida.
També podeu veure el vídeo de la presentació: