La festa de l'esbart Rocasagna
Ball Folk a la Pl. Vila a les 11:30 h a càrrec de la Companyia Bufanúvols. Passarem una estona tots junts ballant i aprenent danses noves. Seguidament, vermut popular.
Per dinar: Paella popular a la Plaça de l’Escorxador a la 13 h Podeu passar pel local de l’esbart els divendres 12,19 i 26 d’abril a comprar els vostres tiquets (10 € socis i 12 € no socis). Només heu de portar plats, gots, coberts i MOLTES ganes de passar-ho bé!
NOVETAT Aquest any hi haurà concurs de postres! Us animem a participar-hi!
** És una activitat oberta a tothom, podeu convidar familiars, amics i coneguts! ** Comunicar intoleràncies o al·lèrgies a l'organització. ** Per qualsevol dubte podeu passar els divendres de 18 h a 20 h pel local de l’esbart. ** Us convidem a que porteu la samarreta de l’esbart per a poder-la lluir tots plegats.