Queixes i suggeriments

El ciutadà pot fer arribar a l’Ajuntament queixes, suggeriments, consultes, etc. referents a temes com l’estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, etc. Es tracta d’una diligència que s’estén en una fotocòpia per fer constar que s’ha fet l’acarament i que és idèntica a l’original.

Quin cost té:

GRATUÏT.

Quan es dóna resposta:

El període màxim és de deu dies amb caràcter general.

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol persona.

Adreça:

Oficina d'atenció al ciutadà (OAC)

Oficina d'atenció al ciutadà (OAC)

Plaça de la Vila, 12 - 08790 Gelida - Barcelona
Nom de contacte: JM
Telèfon: 93 779 00 58
Correu electrònic: gelida@diba.cat
Lloc web: www.gelida.cat
Horari:  
De dilluns a dijous de 8 a 14,30h. Divendres de 8 a 14h. Dijous de 16,30 a 19h mesos de setembre a juny. Mesos de juliol i agost dijous a la tarda tancat
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 13.03.2015 | 12:38